سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کفش ایمنی ضد آتش

کفش های ضد شعله (کفش های عایق حرارتی)
کلیه کارگران و کارکنان سازمان یا شرکت باید از تجهیزات ایمنی مانند کلاه ایمنی، عینک و لباس کار در محل کار استفاده کنند. اما پرکاربردترین تجهیزات ایمنی کفش ایمنی است که از پا در برابر ابزارهای تیز و برنده و اجسام خارجی محافظت می کند و از افتادن اجسام جلوگیری می کند. یکی از این موارد مهم کفش سبک است. طبق استاندارد مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی (OSHA)، کارفرمایان باید اطمینان حاصل کنند که کارگران کفش ایمنی بپوشند و خود کارفرمایان و تکنسین ها باید هنگام کار و در مکان هایی که خطر آسیب به پا وجود دارد، کفش کار بپوشند. از جمله محل های کاری و مناطق کاری خطرناک مرتبط با صنعت فلزات اساسی و مواد، صنعت نفت و گاز پتروشیمی، جوشکاری و آهنگری، و کلیه مناطق کاری که احتمال نشت مواد مذاب، جرقه روی پاها و مواد با حرارت زیاد وجود دارد. یافت می شود. دما در این موارد استفاده از تجهیزات محافظ حرارتی و حرارتی الزامی است و استفاده از کفش های سبک برای محافظت از پا اکیداً توصیه می شود.
مشخصات فنی کفش های مقاوم در برابر آتش (کفش های عایق حرارت)
کفش ایمنی قابل اشتعال دارای مشخصات فنی می باشد، یکی از مزیت های منحصر به فرد این مدل کفش کار مقاومت در برابر حرارت از 150 درجه سانتی گراد تا 300 درجه سانتی گراد می باشد که از انتقال حرارت به کفش جلوگیری می کند. این مدل از کفش های ایمنی در برابر مواد شیمیایی، روغن و سوخت نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهد، در واقع زیره کفش نسوز دو لایه است که از چرم مخصوص ساخته شده است که حرارت را به داخل کفش منتقل نمی کند.

پنجه دارای یک لایه فلزی است که از پاها در برابر ضربه های شدید محافظت می کند. در عین حال یکی دیگر از ویژگی های کفش های مقاوم در برابر آتش، مزیت ضد لغزش آنها است. زیره کفش بسیار مهم است، زیرا زیره کفش با حرارت تماس دارد و به همین دلیل در تولید این مدل از لاستیک نسوز PVC برای محافظت در برابر جرقه و حرارت مواد مذاب استفاده شده است. و به خوبی مقاومت می کند. مهمترین و بهترین مزیت کفش های ضد حریق یا به اصطلاح کفش های ریخته گری این است که دارای کفی های ضد لغزش بسیار انعطاف پذیر هستند که راه رفتن و انجام فعالیت های کارگران را آسان می کند. در واقع، زیره و کفی کفش های ایمنی غیر قابل اشتعال عموماً در اشکال هندسی با ارتفاع کم طراحی می شوند تا سطح تماس کفش را کاهش داده و لغزنده بودن کفش را کاهش دهند.
چکمه و کفش سبک (مقاوم در برابر حرارت)
چکمه و کفش نسوز (عایق حرارت).
خرید و قیمت کفش نسوز:
قیمت کفش به عوامل زیادی از جمله برندهای ایرانی و خارجی، شکل ظاهری کفش، ساقه کوتاه یا بلند بودن، جنس زیره و جنس رویه بستگی دارد که در خرید آن نیز تاثیرگذار است. امروزه برندهای مختلفی از کفش کار فنی وجود دارد که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. فروشگاه ایمنی متخصص در فروش انواع کفش کار به صورت عمده و خرده می باشد. گروه ایمنی در طول فعالیت خود توانسته است با ایجاد ارتباط مستمر با تولیدکنندگان و واردکنندگان این تجهیزات، محصولات با کیفیتی را به مشتریان خود عرضه کند. در ضمن برای مشاهده لیست قیمت کفش کار ضد حریق می توانید به سایت فروشگاه مراجعه کرده و با توجه به نیاز خود محصول را انتخاب و خریداری نمایید.
برای تمام کارهای خطرناک شامل آتش و مواد خطرناک؛ می توانید کفش های مقاوم در برابر آتش را از طیف محبوب ما خریداری کنید.
چکمه های ایمنی مقاوم در برابر آتش
توزیع و توزیع کفش استاندارد و مناسب ایمنی آتش نشانی در شهرهای مختلف کشورمان انجام می شود.
از آنجایی که پا مانند قلب دوم بدن انسان است و نیاز به محافظت دارد، به همین دلیل شرکت تولیدی ایمن صنعت ایران بهترین کفش های نسوز خود را با خیال راحت برای مشتریان آماده کرده و با قیمت های عالی به فروش می رساند.
برای تولید کفش ایمنی قطعات و مواد اولیه مختلفی در نظر گرفته شده است که همگی از کیفیت بالا، مثال زدنی و درجه یک هستند.
مقاومت این کفش ها بسیار بالاست، لایه های اضافی در هنگام راه رفتن روی اجسام تیز آسیبی نمی بیند و به همین دلیل نمونه های زیادی در کشور ما ارائه می شود این کفش های نسوز دارای اطلاعات مادی و فنی بسیاری از متقاضیان و مشتریان راضی هستند.
کفش ایمنی استاندارد برای افراد شاغل در پالایشگاه های نفت، معادن بزرگ و شرکت های حفاری استفاده می شود و دارای ویژگی های لازم و ویژگی های عالی می باشد.
در کارهای خطرناک مانند آتش نشانی که دائماً با آتش سوزی های بزرگ و کوچک در تماس است باید از کفش های ایمن و معمولی استفاده شود. مقاومت زیادی در برابر آتش نشان می دهند و باعث سوختگی و تصادف پا و قرمز نشدن پوست می شوند. یا تاول
در کارگاه و کارخانه ما بهترین مدل کفش ایمنی نسوز درجه یک تهیه و آماده می شود. بهترین مواد اولیه پیشرفته برای ایجاد کفش های جدید استفاده می شود. کفش برای محیط‌های پرخطر و مکان‌های آتش‌سوزی و جوشکاری، می‌توان از آن‌ها به‌درستی استفاده کرد و ابزاری ضروری و مهم برای کارگران در تمامی مشاغل کشورمان است.
مشتریان و متقاضیان گرامی برای ایمنی پاهای خود در برابر آتش سوزی اقدام به خرید و سفارش این محصول منحصربفرد و غیر معمول می کنند که به بهترین نحو از پاها محافظت می کند و در حین کار بسیار راحت راه می رود.
انواع کفش های ایمنی ضد حریق در صنایع مختلف کشورمان مورد استفاده قرار می گیرد و بازار خرید آنها رونق می گیرد، به همین دلیل کارخانه معتبر ما هر ساله کفش های مقاوم و مقاوم جدیدی را به بازار عرضه می کند مدل و قیمت مقرون به صرفه است بسیار مناسب است.